Werken op het Hoofdkantoor

Het leven van alledag aangenaam maken

Bij Albert Heijn hebben we één grote missie: onze klanten iedere dag weer inspireren. Daarnaast stellen we onszelf als doel om iedere dag weer een beetje beter te worden: een betere plek om te winkelen, een betere plek om te werken, maar ook om een betere buur te zijn. Als medewerker op ons hoofdkantoor in Zaandam lever jij hier een belangrijke bijdrage aan.

Betrokken medewerkers

Samen met ruim 1200 betrokken professionals werken we aan de ondersteuning van de meer dan 900 winkels van Albert Heijn in Nederland, België en Duitsland. En laten we onze allergrootste winkel niet vergeten: AH online.

De beste zijn in alles

Omdat we bij Albert Heijn altijd de beste willen zijn, hebben we op ons hoofdkantoor enthousiastelingen nodig, vakmensen met een sterke visie, daadkracht én vernieuwende ideeën, mensen die grenzen willen verleggen. Zo hebben we impact op het dagelijks leven van onze klanten, waardoor we hen nog meer weten te binden. Er zijn altijd mogelijkheden voor jouw kennis en vaardigheden.

Welk vakgebied kan op jouw vakkennis en inzet rekenen? 

IT

IT is het fundament van de groeistrategie van Albert Heijn, door het bieden en ontwikkelen van innovatieve, schaalbare en exporteerbare IT-oplossingen. Informatie- en andere technologie is steeds belangrijker voor het garanderen van de allerbeste kwaliteit in onze dagelijkse bedrijfsvoering, iedere dag weer. Samen zorgen we voor de nieuwste ontwikkeling en verbetering van de digitale functionaliteiten om onszelf én het dagelijks leven van onze klanten te verbeteren. Geloof jij net als wij in technologie als voorwaarde voor zakelijke groei en als platform voor innovatie? En wil jij daar onderdeel van zijn? Klik hier om meer te lezen over de mogelijkheden bij IT.

Finance

Actueel inzicht in de prestaties van de onderneming. Adequaat inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Duurzaam ondernemen. Overzichtelijke en transparante berichtgeving rondom de organisatie. Voor een sterke, concurrerende positie is goed inzicht in de actuele financiële status nodig. Weten wat de markt doet, wat acties opleveren en waar we winst behalen. Daar hebben wij onze financiële specialisten voor. Bij Business Control, waar de focus ligt op het behalen van de businessresultaten; bij Financial Reporting, waar we het overzicht nooit verliezen en bij Risk & Compliance, waar wordt gezorgd dat we voldoen aan alle regelgeving met betrekking tot risico’s en beheersmaatregelen. Ben jij een financial die niet bang is voor grote getallen?

Real Estate & Construction

Real Estate & Construction is verantwoordelijk voor vastgoed gerelateerde activiteiten en realiseert de beste winkellocaties. Real Estate & Construction draagt daarmee bij aan de duurzame groei van onze merken. Onze medewerkers houden zich bezig met vastgoed analyse, uitbreiding & ontwikkeling, winkelinrichting en strategisch beheer. Wil jij een waardevolle bijdrage leveren aan een van de grootste vastgoedbedrijven van Nederland?

Online

Albert Heijn Online biedt klanten nieuwe manieren van boodschappen doen. En onze digitale formats bieden klanten uitgebreide hulp bij het onthouden en kiezen van de boodschappen. Online bestellen klanten hun boodschappen via ah.nl en de Appie app om vervolgens thuis of op het werk bezorgd te worden. Daarnaast is er de mogelijkheid om de boodschappen op te halen bij een AH Pick Up Point. Allemaal om onze klanten op een zo’n makkelijk mogelijke manier online boodschappen laten doen. Op elk moment van de dag, zeven dagen per week en met keuze uit een assortiment van meer dan 20.000 producten. We zijn altijd in ontwikkeling, want onze medewerkers bij Online willen het iedere dag weer beter doen voor onze klanten. Hoe innovatief wil jij het hebben?

Human Resources

Het aantrekken, behouden en ontwikkelen van medewerkers die zorgen voor het succes van de organisatie, is waar het om draait bij Human Resources (HR). Daarom bieden we een professionele werkomgeving met excellente HR-processen en -producten waarin medewerkers kunnen groeien. Binnen HR kun je veel verschillende kanten op. In een operationele HR functie binnen een bedrijfsonderdeel. Of in Management Development & Learning, Employer Branding of Organization Design & Effectiveness. Met de initiatie, ontwikkeling en implementatie van beleid op het gebied van arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden en arbeidsverhoudingen. Ook kun je als HR Business Partner met de business sparren, richting geven en ondersteuning bieden bij het invullen van de strategie. Ben jij er ook van overtuigd dat medewerkers het verschil maken?

Merchandising & Sourcing

Bij Merchandising & Sourcing zijn we verantwoordelijk voor de in- en verkoop van onze producten. We hebben veel impact op het dagelijks leven van onze klanten en onze werkzaamheden zijn direct terug te zien op de winkelvloer. Als category manager bij Merchandising ben je verantwoordelijk voor een deel van het assortiment, jouw eigen categorie. Je kunt het zien als je eigen winkel binnen een grotere winkel. Je houdt je bezig met commerciële targets als omzet en marge, maar ook met productontwikkeling, prijsstelling, promoties en productkwaliteit. Daarbij heb je veel contact met leveranciers. Als inkoper bij Sourcing heb je ook veel invloed op de producten die klanten uiteindelijk in onze winkels kopen. Je werkt nauw samen met collega’s van commercie, kwaliteit en logistiek. Die intensieve samenwerking helpt je bij het behalen van jouw doel: een goede prijs voor het juiste product tegen de juiste voorwaarden. Wil jij impact hebben op het dagelijks leven van onze klanten?

Met elkaar zijn we onderdeel van Ahold Delhaize. Wil je meer weten over werken bij Ahold Delhaize? Klik dan hier.