Manager Service

Eén team, één plan

Als grootste food retailer van Nederland vullen we bij Albert Heijn elke dag zo’n 5 miljoen bordjes. Dat doen we samen, zowel voor als achter de schermen. Van distributiecentra tot homeshopcenters en onze winkels. In onze winkels speelt het managementteam een belangrijke rol. Deze wordt meestal gevormd door de Manager Operatie, de Manager Vers, Manager Service en de supermarktmanager. Samen weten zij precies van elkaar wat er speelt en stemmen alle acties af. Eén sterk team om het verschil te kunnen maken voor onze klanten en het winkelteam.

Kijk, dat is nou service!

De Manager Vers, Manager Operatie en Manager Service hebben elk hun eigen expertise en eigen aandachtsgebied in de winkel. Aan de Manager Service de taak om ervoor te zorgen dat onze klanten iedere dag weer op een prettige en gemakkelijke manier boodschappen kunnen doen. Dankzij de Manager Service is er een vlotte doorstroming bij de kassa’s, wordt er optimale service verleend bij het zelfscanplein en de servicebalie. Een Manager Service durft af te stappen op de klant wanneer hij/zij struggelt tijdens het aanslaan van een onbekende fruitsoort bij de zelfscan. Een echt voorbeeld voor het team.

Alle ingrediënten voor een sterk team

Een belangrijk onderdeel van de Manager Service is het coachen en aansturen van het team. Door strakke planningen en duidelijke leiding kunnen shiftleiders en caissières zich focussen op de klant en hun werk. Hen leren omgaan met verschillende klantsituaties en het geven van constructieve feedback is dagelijkse kost. Net als het coachen van het team op klantvriendelijkheid en het optimaal uitvoeren van processen. Van beoordelingsgesprekken tot het aannemen van nieuw talent. Met veel plezier weet de Manager Service een hecht team te creëren.

Voorop in vernieuwing

Nergens anders in de winkel dan op de afdeling Service gaan de digitale ontwikkelingen sneller. Staat er een klant met een oud zegelboekje in de handen? Een Manager Service weet dat persoonlijke aandacht het verschil maakt en leg je rustig uit wat digitaal sparen is. Deze adviserende rol is belangrijk om het leven van onze klanten gemakkelijker te maken en hen mee te nemen in de digitale vernieuwing. Dat vraagt om lef, nieuwsgierigheid, en klantgerichtheid.

De Manager Service is continu bezig met het verbeteren van de winkelperformance. Het minimaliseren van voorraadverschillen en goede controle bij de zelfscan en scan & go is daarbij van belang. De Sales & Service Manager in het district is daarbij jouw sparringspartner.

Ook belangrijk: wat krijg je ervoor?

  • Voorop staat een uitdagende baan binnen een groeiende, dynamische organisatie
  • Een goed salaris
  • Mogelijkheden om trainingen en opleidingen te volgen
  • Ook nog eens veel vrije dagen. Waarvan 25,5 vakantiedagen én 19,5 adv dagen (op basis van fulltime werkverband), waarbij je de laatste ook kan laten uitbetalen
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen binnen Albert Heijn of één van de andere labels van Ahold Delhaize
  • Dan zijn er nog uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een Gouden Bonuskaart voor korting op je boodschappen
  • En als het goed is krijg je er ook een stel héle goede vrienden bij

Wat zit er al in jouw winkelwagentje?

  • In ieder geval een afgeronde opleiding op MBO 4-niveau
  • Kennis van retail- en winkelprocessen of andere klantgerichte werkervaring
  • Een open houding, leiderschapskwaliteiten en analytisch vermogen verwacht.
  • Daar bovenop een lekkere lading aan positieve energie dat zichtbaar doorwerkt naar het hele team, andere collega’s en de klant

Manager Service worden?

Zie jij deze managers rol wel zitten? Check de vacatures voor Manager Service en solliciteer nu bij een winkel in jouw omgeving!

Manager worden van een andere afdeling? Check ook alle info over de Manager Vers en de Manager Operatie.

Solliciteer nu

Je solliciteert via de website van Dutch Webshark