Wij bieden jou

Iedere dag vijf miljoen gevulde bordjes; dat is de impact van Albert Heijn op Nederland.
Je zorgt ervoor dat wij als retailer vooroplopen in vernieuwing en dat Nederland iedere dag lekker en gezond kan eten.
Werken bij Albert Heijn betekent onze klanten iedere dag te voorzien van de beste en gezondste producten. Hiermee bieden we alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen.
Bij de marktleider in de Nederlandse retail heb je toegang tot best in class en inspirerende opleidingen en begeleiding, waarbij jij regie houdt over jouw eigen ontwikkeling en loopbaan.
Bij Albert Heijn ben je onderdeel van een groeiende, dynamisch en succesvolle organisatie. Als marktleider in Nederland lopen we, samen met jou, voorop in vernieuwing.
Een open cultuur waar je samenwerkt met collega’s die verstand van zaken hebben en net als jij graag dat extra stapje zet.

De lekkerste IT-keuken van Nederland!

IT is het fundament van de groeistrategie van Albert Heijn, door het bieden en ontwikkelen van innovatieve, schaalbare en exporteerbare IT-oplossingen. Informatie- en andere technologie is steeds belangrijker voor het garanderen van de allerbeste kwaliteit in onze dagelijkse bedrijfsvoering, iedere dag weer. Samen zorgen we voor de nieuwste ontwikkeling en verbetering van de digitale functionaliteiten om onszelf én het dagelijks leven van onze klanten te verbeteren. Geloof jij net als wij in technologie als voorwaarde voor zakelijke groei en als platform voor innovatie? En wil jij daar onderdeel van zijn?
Voor vacatures en meer informatie klik hier!

Concrete IT-oplossingen met impact op en zichtbaarheid in het leven van alledag

Bij Albert Heijn IT draag je eraan bij dat dagelijks 5 miljoen borden van onze klanten gevuld zijn en dat 86% van de Nederlandse huishoudens hun boodschappen thuis kunnen laten bezorgen. De grote volumes en hoge zichtbaarheid van je werk als IT’er bij Albert Heijn, zorgt ervoor dat je veel impact hebt.

De retailer in Nederland waar omni-channel echt grote betekenis heeft

Bij Albert Heijn komen de offline en online wereld samen en versterken zij elkaar iedere dag meer. Albert Heijn biedt onze klanten nieuwe manieren van boodschappen doen. Naast het winkelen in onze supermarkten, bestellen onze klanten hun boodschappen ook online via ah.nl en de Appie app. Wekelijks bezoeken meer dan 2 miljoen klanten onze website. De boodschappen die zij bestellen worden thuis of op het werk bezorgd. Klanten kunnen de boodschappen ook ophalen bij een Albert Heijn Pick Up Point. Onze digitale formats bieden klanten uitgebreide hulp bij het onthouden en kiezen van de boodschappen. Thuis, onderweg en in de winkel. IT speelt hierin een cruciale rol en is hierin verantwoordelijk voor de ontwikkeling en verbetering van de digitale functionaliteiten, zodat de organisatie klaar is voor nu en voor de toekomst.